poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Jeszcze miesiąc temu dziwiłam się:

dlaczego jarzębina owocuje na początku lipca? Najwyraźniej natura najlepiej zna swój własny zegar. Powoli tracę nadzieję na to, że jeszcze tego lata zobaczymy słońce. Szkoda, bo nie znoszę siedzenia w domu po całych dniach, choć w rzeczywistości mogłabym pewnie spędzić ten czas dość pożytecznie.

Wczoraj na przykład dowiedziałam się, że koprolity to skamieniałości odchodów, ale za nic w świecie nie mogę zapamiętać, czy przemiana pokoleń widłaków jest izomorficzna czy heteromorficzna i czy zarodniki skrzypów powstają w makrosporangiach i mikrosporangiach, czy może są identyczne, ani czy wykształcający się z nich gametofit wytwarza gamety, które łączą się w oogamii czy izogamii? Także tak, jeszcze bardzo długa droga przede mną.


Po raz kolejny napisał do mnie jakiś chłopak, który rzekomo twierdzi, że jestem ładna, śliczna, albo coś w ten deseń. Zastanawiam się, dlaczego nigdy nie mówi mi tego nikt, kto poznał mnie w rzeczywistości, tylko zawsze ci nieznani mi przez Internet, którzy nigdy mnie nie widzieli ani nic o mnie nie wiedzą? Najciekawsze jest to, że niektórzy z nich byli nawet całkiem do rzeczy, ale dlaczego jakoś nie mogę poznać żadnego sensownego faceta osobiście, tylko nawiązuję przez ekran komputera przypadkowe znajomości, którymi nie jestem zainteresowana? 
I co ja mam teraz zrobić?


34 komentarze:

  1. Ale mi nie chodziło o posty pisane na siłę, nigdy w ten sposób nie piszę. Usunęłam najnowszy post, to były po prostu przemyślenia i już. Dzięki za komentarz^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co masz zrobić? Cieszyć się życiem! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie też tak piszą, ja znalazłam w ten sposób mój ideał i dziś jesteśmy już ze sobą 7 miesięcy ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne paznokcie, choć sama nie przepadam za tym kolorem.;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Różne opinie krążą na temat znajomości mających początek w internecie, może akurat Tobie się poszczęści i powinnaś spróbować dać komuś szansę? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba mi sie komentarz do tej notki dodal w poprzedniej, ponizej :) przeczytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa mówiłam, że masz powodzenie! mówiłam, że jesteś ładna! ;d
    ja już chyba polubiłam taką pogodę jaka jest. ;)
    to chłopak, którego znam ale nie znam. Jestem w nim szaleńczo zakochana, ale to właśnie o nim chciałam zapomnieć. I zapomniałam. ;) do dziś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, czasem przez internet też można poznać kogoś "na poważnie". Ja mojego poznałam przez internet. Ogólnie to długa i romantyczna historia ;-) Może nie warto wszystkich dyskwalifikować na starcie tylko dlatego że nie są z "realnego" świata? Czasem wcale nie jest tak trudno zacząć spotykać się na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym liceum do którego planuję iść, raczej takiego nie ma. Ale chciałabym na taki chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne paznokcie!
    Może po prostu trzeba czekać. Ja też tak miałam, że poznawałam ludzi przez internet, przypadkowo zupełnie :) Ale nie chciałam czegoś takiego i zwykle w realu jest inaczej (o wiele) niż przed ekranem komputera :)

    Nie, nie uczę się nigdzie śpiewać. Założyłam z taką kobitką chór, który składa się z młodzieży młodej i starej :) Ale śpiewamy głównie piosenki gospel lub jakieś tego typu. Czasem żałuję, że nie uczyłam się śpiewać. W sumie mała byłam, głupia, a rodzice o tym nie pomyśleli, uczyłam się grać na klawiszach, ale nie w stylu, w jakim bym chciała.
    Czasem ludzie mówią, że powinnam iść do Mam talent czy innego show. Ale nie chcę, bo pewnie są setki ludzi śpiewających tak jak ja, a poza tym, nie lubię gdy ludzie się na mnie patrzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no właśnie. trzeba okresu 'niewidzenia' ;)
    narazie staram się o tym wszystkim nie myśleć. źle się czuje i to jest dla mnie najważniejsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm..myślę że za dużo myślisz o facetach :)
    miłość sama Ci "dopadnie" a wtedy będziesz na pewno szczęśliwa :D
    pogoda rzeczywiście do bani ! :(
    trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  13. są rzeczy, które mimo wszystko trzeba postawić na pierwszym miejscu.
    dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niieee, wystarczy mi to co mam. Śpiew sprawia mi przyjemność, cieszę się, że innych cieszy to, że śpiewam i jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, może nie mają śmiałości :-) Wiesz, internet ośmiela :p Cóż, miłość przyjdzie sama, nie da się jej przeoczyć. Ja w to głęboko wierzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. będzie, co będzie.
    poddaje się. licze na spontan ;)
    na szczęście zdrowie ogarnęłam, a to jest ważne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Znaczy się ja maluję, robię żelki praktycznie cały czas ale nie lubię akurat czerwonego koloru.;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Oni się chyba wstydzą, na żywo coś takiego powiedzieć, i dlatego używają internetu. ;d
    pozdrawiam
    szajs.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Spoko, jednak mnie nie przyjęli bo mam za mało objawów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę sie boję, bo nikogo nie znam a jestem raczej nieśmiała...
    Było już jedno spotkanie klasowe. Na które przyszło 7 osób... I wszyscy oprócz rozgadanej dziewczyny i mnie się znali.
    Trochę się boję, że mogą mnie nie zaakceptować. Z moją starą klasą chodziłam przez 10 lat. Miałam swoją paczkę.. i trochę wydaję mi się to trudne. teraz.
    ty do 2 klasy teraz? ;)

    a co do chłopaków. To jeśli, dobrze Ci się z takim pisze, jest przystojny, to chyba trzeba się cieszyć :)
    ja ostatnio miałam przypadek, że zaczął pisać do mnie kolega, z którym chodziłam do klasy 4 lata temu. wyjechał do Włoch. Pytał, czy jest łądny czy coś,a ja chcąc być miła odpowiadałam "jasne". Później (a może nawet wcześniej) mówił, że jestem bardzo ładna,a potem, że chce ze mną chodzić. dzieciak! Jakoś się wywinęłam, żeby mu przykro nie było. ale za pare dni przyjeżdża do PL, i chyba się go obawiam. :)

    szajs.mylog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zdjęcie:) śliczne pazurki:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrze .. to następnym razem powstrzymam się od takiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Daj szansę znajomością z internetu :) Moja koleżanka poznała swoją wielką miłość dzięki niemu. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. cuudowne ppazurki!

    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Daj szansę znajomością z internetu. Może akurat to będzie to ;)

    OdpowiedzUsuń