środa, 3 sierpnia 2011

Czuję się trochę tak,

jakbym wystawiała się twarzą prosto do słońca i czuła na policzku niewidzialne (i nareszcie także te widzialne!) promyki. Jakby w moim serduchu rozlało się jakieś bliżej nieokreślone ciepło, które w przedziwny sposób wypełniło także moją głowę. A przecież nikt znowu nie kazał mi myśleć, czekać, nikt nie powiedział,  że jak teraz wrócisz, to wszystko będzie inaczej; ale ja przecież wciąż żyję Twoimi miękkimi ramionami, które pewnej bardzo chłodnej lipcowej nocy dały mi tyle otuchy i ciepła. Nie wiem, co mam myśleć ani co się jeszcze wydarzy, ale jak mogę nie pragnąć czegoś więcej, wspominając coś tak miłego?:)

W sumie, mógłby o mnie tak choć czasem pomyśleć
Wczorajsze słońce wykorzystałam bardzo dobrze:)

29 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mis ie Twój blog- chodzi mi o oprawę graficzną, taka niespotykana i ciekawa. Co do słoneczka to ja je dzisiaj wykorzystałam aż nadto - jestem caaała spalona.

    Potrafisz tak ładnie poetycko pisać ...

    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli jednak jest jakiś miły pan służący ciepłym ramieniem? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Posłużył raz to może będzie i kolejny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm lipiec był całkiem niedawno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeżywasz stan euforii, zauroczenia. Facet nieźle zawrócił ci w głowie ;) Mam nadzieję, że jak najczęściej będzie ci dane czuć jego silne, męskie ramiona.

    /Diamond Bitch\

    OdpowiedzUsuń
  6. to musiało byc piekne uczucie :) tylko pozazdrościc dnia! 3mam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słońce ;d
    pogodziłam się, że deszczu już chyba nie będzie! ;d
    zazdroszczę tego Pana ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcie ;)
    słoneczko mmm...
    dobrze że jest jakiś pan ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. o takkk słoneczkoo! Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcie , zapraszam nowa notka. ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog:)

    zapraszam na:www.fourfunnysisters.blogspot.com
    obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza zmiana na blogu, baaaardzo dawno mnie u Ciebie nie było... Cóż, widzę, że nie ja jedyna mam tak miło poprzewracane w głowie, oby tak, kochana, dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. dlaczego nie chciałaś tam jechać?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tam jest bardzo ładnie i czysto:PP
    Widoki są niesamowite tyle że nie znajdziesz tam galerii handlowych czy czegoś takiego jak KFC.Ale jak potrzebowaliśmy czegoś takiego to jeździliśmy do Chorwacji.A tam było warto mieszkać bo np taki jak w Chorwacji nocleg kosztował tu o wiele mniej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekna jestes :) swietny blog :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. aleś ładnaa ! no i cudna szminka !

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne zdjęcie!

    Zapraszam do mnie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  18. O masz :p Rok temu? No to faktycznie szmat czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja wlasnie juz od 2 dni robie zapasy zdjec jakby czasem pogoda sie zepsulaa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mój pies ma 9,5 roku xD tylko że jest dużo mniejszy ;)
    nagrania - bomba haha.xD

    ah słońce.. nareszcie słońce..
    na pewno o Tobie myśli ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. myśle, że jutro wieczorem albo w sobote napisze takie podsumowanie. ;-)
    no właśnie! ciesz się, bo on to napewno wielki SKARB! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jako dzieci na pewno mieliśmy mniej do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. magia tkwi w czynach niespodziewanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no proszę jak miło się takie słowa czyta ;) choć nie wiem o kogo chodzi, ale mimo wszystko cieszę się na widok takiego opisu :)

    czy to Twoje zdjęcie? bo muszę powiedzieć, że jest bardzo dobrze zrobione i niezła modelka by z Ciebie była ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm.. to szczęścia życzę ;) Miło jest mieć takie silne ramię koło siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słońce ♥♥.

    Śliczne zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń