piątek, 22 lipca 2011

Wróciłam.

Ten tydzień minął tak szybko, że nawet się nie obejrzałam i już trzeba było wracać, ja chcę z powrotem. Tunezja jest fantastyczna, bajkowa wręcz, i czuję się tak, jakby ktoś nagle wyrwał mnie ze snu - zabrakło mi tych kilka dni na to, żeby się tym tak całkowicie nacieszyć :) Odwiedziłam kolejne państwo, kolejny kontynent, zobaczyłam i poczułam coś zupełnie nowego. Jestem zadowolona - teraz czas planować kolejne podróże :)


inne zdjęcia na esregnet.fbl.pl


W tym roku nie było wyczekiwania na powrót, jak w zeszłym. Nie było niepokoju, nie było niepewności, choć i teraz wracam myślami do minionego lata i tęsknię za tymi kilkoma dniami w czerwcu, podczas których tyle się między nami wydarzyło, i do wcześniejszych wakacji, kiedy również wiele się działo i to było takie miłe...

Nadal stoję w miejscu. Nie wiem ani czego chcę, ani co powinnam teraz zrobić, ani w ogóle na czym stoję, nic nie idzie do przodu. Zastanawiam się nawet, czy tak naprawdę warto na coś czekać. Na dodatek rozmawiam z nim gg. Teraz, kiedy to piszę.


Chyba jednak mam dosyć.

37 komentarzy:

  1. internet łączy ludzi ;p

    fakt, nie ma kiedy pisac. Ciągle mnie nie ma w domu !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ;) . Ale cieszę się , że już wróciłaś , bo będą nowe notki ;) .

    Nie tylko Ty nie wiesz co dalej ..

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się ,że Ci się podobało :)
    czekam na nowe zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ;)
    skąd sukienka w kwiatuszki ? bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia! pewnie wypoczęłaś ;)
    ach zazdroszczę tego słońca najbardziej, bo u nas to szaro-buro i ponuro... nie ma co się martwić na zapas ;) narazie za dużo nie myśl i powspominaj jeszcze tunezję, potem pomyślisz o tym, co tutaj się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze zdjęcia :)
    Zerknij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze tez bym z checia odwiedzila tunezje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahah nie kumam czemu ludzie mysla ze w szwecji jest zimno?? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie jest moja przyjaciółka - kiedyś nią była, ale zbyt wiele między nami zaszło i wszystko się rozpadło.

    Zgadzam się z powyższą opinią - Tunezja to naprawdę bajkowe miejsce! Już same zdjęcia odzwierciedlają jego piękno. Cieszę się, że ponownie odwiedzę ten kraj - i to już w najbliższym czasie! Mam nadzieję, że wrócę zadowolona tak samo jak ty :)

    Nie warto patrzyć wstecz i zbytnio się rozczulać - przyszłość kryje o wiele więcej niespodzianek :) Na pewno dane ci będzie przeżyć jeszcze niejedną piękną chwilę!

    /Diamond Bitch\

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze są takie nudne jak dla mnie kojarzą mi się jeszcze z rokiem szkolnym jak o 22 przypominam sobie ile mam lekcji :d

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz jeszcze gdyby była sensowna pogoda a tu nic.. nie idzie wyjść z domu..

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje mi się, że jesień w tym roku będzie ładniejsza i cieplejsza niż lato.. /obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. haha no właśnie troche powalone to jest ;DD Ale jakby było odwrotnie to by był armagedon xp

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, magiczna 2, banalna cena ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. oby to nie była słuszna obawa..

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie jest za późno ;)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie warto płakać nad rozlanym mlekiem. Po co jeszcze bardziej się pogrążać?

    Jak relacje z tym chłopakiem? Nadal piszecie?

    Paryż to niezwykle klimatyczne miejsce! Warto się tam wybrać :)

    /Diamond bitch\

    OdpowiedzUsuń
  19. forget-me.mylog.plniedziela, 24 lipca, 2011

    zakochiwanie się jest fajne. nawet nieszczęśliwe miłości są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta sukienka na pierwszym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym tam kiedyś pojechać.. ^^.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jednak czekam już na powrót ze swoich wakacji :) Mam taką samą sukienkę, jak Ty na pierwszych dwóch zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Może wszystko da się odbudować, konflikt był poważny ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz. ;)
    Znam to. Może spróbujcie wszystko między sobą wyjaśnić? Spotkać się, i takie tam?

    OdpowiedzUsuń
  25. to musiała być wspaniała podróż! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog. ;)
    Zapraszam do mnie, pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się co do pogody.

    tak.. słyszałam że tunezja jest bajeczna..
    szkoda, że tylko 4 fotki :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeśli tylko będzie wam zależało, to jasne, że się uda :)

    /Diamond Bitch\

    OdpowiedzUsuń