piątek, 8 lipca 2011

Pogoda dopiero co zaczyna się poprawiać,

jednak w ciągu tych deszczowych dni nie mogłam narzekać na brak zajęć. Przez ten czas nieco się wyciszyłam, trochę poczytałam, ponadto zrobiłam kilkadziesiąt zadań z chemii (tylko pięć mi nie wyszło!). Poza tym remontuję pokój, więc zaliczyłam wielkie sprzątanie, wyrzuciłam mnóstwo starych, niepotrzebnych, czasem też czysto sentymentalnych rzeczy. Teraz układam sobie wszystko w głowie: rozstawiam meble, dobieram dodatki - już nie mogę się doczekać wprowadzenia moich planów w życie:)

Za kilka dni wylatuję do Tunezji; cieszę się bardzo, jeszcze nigdy nie byłam w Afryce. Jeszcze - w ten sposób spełni się kolejne z moich wielkich marzeń. Kocham podróżować, kocham się przemieszczać, kocham być w obcych krajach - mam nadzieję, że ten wyjazd pozwoli mi się nasycić nie tylko słońcem, ale po prostu byciem w odległym miejscu na tej wielkiej Ziemi. Tunezja już mnie zachwyca.





Po powrocie mam też w planach zdjęcia - pierwsze od wielu miesięcy prawdziwe zdjęcia, moja skrzynka z pomysłami zaczyna się otwierać i już jestem ciekawa efektów. Zastanawiam się też, czy nie zrobić czegoś z włosami - zapuścić, obciąć, wycieniować? Mam też ochotę coś napisać, ale na razie brakuje mi pomysłu; być może olimpiada z polskiego to jednak nie taki głupi pomysł.


Może te wakacje mimo wszystko nie będą wcale puste?:) Naprawdę, w sercu jest mi o wiele, wiele lepiej niż mogłam się spodziewać.

37 komentarzy:

  1. A byłaś może we Włoszech?

    Co do jeziora,to właśnie tam tłumów nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ;) .

    Udanych wakacji Ci życzę ;) .

    A ja schudłam ;) . Prawie cały czas spedzam z moim lubym i nawet nie ma czasu ,, żeby coś przekonsić ;D .

    OdpowiedzUsuń
  3. lalalala zpauszczaj włosy :D a Tunezja wygląda przepięknie i magicznie <333 i fajne są takie porządki sama je robie keidy mam taką możliwość ;D

    hehe nooo i to mega bo nawet po spaniu opadają zgniataja sie itd ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ja byłam w Tunezji, wprawdzie trafiłam na średniej jakości hotel, ale nie to jest najważniejsze :D
    bardzo ładne morze, świetni ludzie !
    wieczorami ruszaj w miasto, nie zostawaj w hotelu - warto :D
    uważaj na Tunezyjczyków - uwielbiają Europejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że jedziesz do Tunezji ! Remont w pokoju też by mnie zmusił do dobierania kolorów itp. Lubię to robić :) Czemu robiłaś zadania z chemii ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunezja <3 świetnie
    u mnie też nowość !

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za info ;)

    a co ciekawego poczytałaś?

    wow. zazdroszczę ;p weź mnie :)

    zapuścić, to trochę czasu trzeba.. niestety.

    udanego wyjazdu ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wyjazdu!!:)
    z włosami... zrob cos szalonego!!:) raz się żyje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę wyjazdu :) życzę udanej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miło się czyta takie optymistyczne nastawienie do świata ;) zazdroszczę Tunezji. kocham zwiedzać! ;D mam już kilka krajów na swoim koncie ;) ale mało mi, oj mało. miałam nawet nadzieje zapisać się na drugim roku na Erasmusa, jakby mi dobrze szło, ale najpierw muszę się na te studia dostać, a potem omówić to z Krzyśkiem ^^" bo to byłby roczny, albo pół roczny wyjazd np. do Anglii ;)

    a jeśli chodzi o włosy, to zaszalej ;) odrosną ;D ja kiedyś zapuszczałam ponad rok i miałam taaaaakie długie. znudziły mi się i poszłam do fryzjerki na króciutko przystrzyc, to mi się fryzjerka popłakała ^^" moje podejście do włosów jest niezmienne: odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe :)

    nie nie. wady, słabości zmieniać TAK, ale nie zalety. i nie zmieniać się by być kimś kim się nie jest.

    to teraz będziesz mieć kiedy założyć. jeszcze dużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow where is this beautiful place???

    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a cambridge bag and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  13. cinnamontea.mylog.plniedziela, 10 lipca, 2011

    Haha, też mam remont w pokoju aktualnie :P
    A co do Tunezji, zazdroszczę :)Udanych wakacji życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie samo słowo "lektura" zupełnie zraża do książki. Choć często można w nich znaleźć wiele ciekawych cytatów i motywów. Pozytywizm źle mi się kojarzy, szczególnie "Lalka". Mieliśmy wtedy tzw. "gorący okres" na j. polskim - same kartkówki, wypracowania, sprawdziany...

    W Tunezji miałam już okazję być. Piękne plaże, słońce, zabytkowe miasteczko, jeep safari i słynne przejażdżki na wielbłądach - rewelacja! ;) Jestem pewna, że ci się spodoba! Spędź ten czas aktywnie, weź udział w wycieczkach. Samo smażenie się na plaży jest bez sensu. Tak jak ty uwielbiam podróżować i zwiedzać ciekawe miejsca. Marzy mi się podróż do Azji - jestem zafascynowana tamtejszą kulturą.

    Ja chyba nie potrafiłabym się zdobyć na naukę w wakacje, za co niezmiernie cię podziwiam :) Zawsze to jakieś przygotowanie do matury.

    Fryzjer najlepiej ci doradzi. Popytaj też bliskich - mamę, przyjaciółki. Czasem nawet niewielka zmiana może sprawić, że buzia nabierze wyrazu :)

    Aaa i co najważniejsze - w końcu wyszło słońce! :) To daje nowe możliwości na spędzenie wolnego czasu :)

    /Diamod Bitch\

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te zdj ; ))

    dodaje; *

    i zapraszam do mnie ; dd
    http://mamba-x3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja byłam w Sousse, a Ty gdzie jedziesz ?
    ja tak samo myślałam w Egipcie jak byłam, wg. wieczorem nie wychodziłyśmy poza hotel, bo tam jest rzeczywiście niebezpiecznie, ale Tunezja jest bezpieczniejsza, chociaż teraz po tych zamieszkach to nic nie wiadomo ? :)
    a czytałaś opinie innych ludzi o tym hotelu w necie ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja o moim czytałam też średnie opinie, ale nie taki diabeł straszny - było ok, choć bez rewelacji. Chociaż z drugiej strony, ludzie to potrafią czasem takie głupoty wypisywać,że aż głowa boli :(
    na pewno będzie fajnie, ważne że Się opalisz i miło spędzisz czas :) pisz jak wrócisz koniecznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. lool to czemu Ci nie rosną 0o po prostu czy je męczysz jakimiś zabiegami? o.O dziiiiwnie tak ;**
    hehe czego nie chcesz robić ;D???

    OdpowiedzUsuń
  19. Aha.Ale mam nadzieję,że wrzucisz fotki z Tunezji jak wrócisz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanego wyjazdu więc życzę ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. mówię o wymianie na studiach (na które nie wiem czy pójdę). często studenci kierunków filologicznych z wysoką średnią mogą pojechać na rok, albo pół na zagraniczną uczelnię. najczęściej jest to kraj z Twojego kierunku, czyli gdybym była na anglistyce, to mogłabym studiować w anglii. nauczycielka mówiła nam, że jest możliwość studiowania tam do końca bez potrzeby ponownego wpisywania się na listę chętnych. tylko wraca się na obronę pracy do polski :)

    fajna sprawa, ale najpierw trzeba dostać się na studia i dobrze się uczyć ^^"

    miałaś włosy do pasa?? podziwiam ;D ja mam teraz lekko za ramiona, a już mi się marzy, żeby krótko ściąć ^^" do ramion szybko odrastają, a potem jakby stanęły w miejscu

    OdpowiedzUsuń
  22. cooo Ty...? masakra... a byłaś u fryzjera może? ja bym się zpaytała czy to dobrze czy źle, czy jak 0o... chociaż ja też mam takie wrażenie, że mi nei rosną w ogóle włosy ;xxx
    hehe nooo miałam szczeście, że trafiłam na egzmainatora z mojego miasta więc zawsze to inaczej patrzył ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. zdjęcia robi fotograf, mój ulubiony fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Noo, a jeszcze jak mają zdrowe lub zadbane to meega... ale może są w Internecie jakieśodżywki domowej roboty czy coś takiego.. a polceam Ci Seboradin moja przyjaciółka tego używa i mówi, że jest świetne włosy nie wypadają i rosną sporo szybciej ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już mam dosyc pakowania!Posiałam portfel i wszystko wywalałam z walizki i muszę teraz prasować ;((

    Udanego wyjazdu :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Raz się zyje ;) zawsze mozesz wyprobowac szampon na porost włosow :P

    OdpowiedzUsuń
  27. karol-cia1.mylog.plśroda, 13 lipca, 2011

    Tunezja jest piękna. Udanej podróży życzę!

    A co do włosów.. mam podobny dylemat. Na jutro umówiłam się do fryzjerki a kompletnie nie wiem co zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie masz. Ja niestety nigdzie w te wakacje nie pojade ponieważ nie mam z kim. W dodatku w terminie, w którym ewentualnie mogłabym się z kimś zabrać mam praktyki.
    Życze powodzenia w odnawianiu pokoju i wspaniałej zabawy zagranicą ;)

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pan Tadeusz też mi się podobał, ale czasem nużyły mnie opisy przyrody. Film również świetny!
    Dobrze, że w trzeciej klasie odpada nam parę przedmiotów, dzięki temu możemy się skupić na tych najważniejszych. Nie wiem jak u was, ale w naszej szkole nauczyciele organizują dodatkowe godziny zajęć na uczniów, którzy zdają maturę z ich przedmiotów. Omawiany jest cały materiał od początku do końca. To też sporo daje :)
    Mi kiedyś fryzjerka spaliła głowę przy rozjaśnianiu włosów... Miałam pełno ran i przez cały weekend chodziłam w czepku ;| Trzeba po prostu trafić na odpowiedniego... Popytaj znajomych, a nuż ci kogoś polecą.

    /Diamond Bitch\

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam Cię do One Lovely Blog Awards ! Twój blog jest świetny :D
    Gratuluję ! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu 
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanej zabawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. też wiedziałam że nie mam szans. no ale spróbuję może będzie cud i mi się uda. też spróbuj.

    mnie rosną na razie parę lat i urosnąć nie mogą dłuższe niż są. dużo wypada, bo grzywka niby rośnie, a raczej jej pozostałości.

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam remontowac pokoj :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne zdjęcia.Miłej podróży.
    Zapraszam do mnie.http://wiwcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chciałabym pojechać i odpocząć..

    Drugie zdjęcie wygląda zupełnie jak jakaś makieta ;DD

    OdpowiedzUsuń