czwartek, 28 lipca 2011

Właściwie to marzę o ślubie.

Nie traktuję tego jak coś oczywistego. Marzę o tym, by każdego dnia mieć przy sobie ukochaną osobę, dzielić z nią swoją codzienność i intymność, to musi być wspaniałe, to budowanie relacji ze sobą nawzajem - to całkiem jak podróż, dosłownie i w przenośni. Każdego dnia pragnę teraz przeżycia tego w taki sposób, przed jakim niegdyś zapierałam się rękami i nogami, za co dziękuję z całego serca. Jestem wdzięczna za to, że nie żyję już iluzjami, ale prawdziwym życiem! Błagam, nie dajcie skrzywić w sobie tego, co zostało Wam dane jako najwspanialsze! :)


Hm, tata oddał mi swój stary aparat do dyspozycji, już nie mogę się doczekać pierwszych prawdziwych zdjęć!



35 komentarzy:

  1. a to nie są prawdziwe zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem, że góry są wspaniałe, uwielbiam je! Ale ileż można siedzieć w deszczu ^^ Na szczęście dziś był upał :)

    Co do opisu przeżyć związanych z ukochaną osobą - rzeczywiście jest tak jak mówisz i jest to piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to jest piekne, ale czasem pojawia sie potrzeba wolneosci korej zazdroszcze singlom :)
    Odpisalam Ci na pytanie u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też marze by mieć kogoś koło siebie.
    szczególnie teraz, kiedy jest mi tak bardzo źle.
    ale znajde kogoś wyjątkowego, może nie teraz ale znajde.
    no tak. kiedy zapomniałam ( ale mam wspomnienia ) to nasuwa się pytanie 'czy właściwie dobrze zrobiłam?' 'czy tego właśnie chciałam?'
    ale odpowiedź jest chyba prosta.
    serca nie da się oszukać.

    OdpowiedzUsuń
  5. z poszukiwań nici, siostra każdego odrzucała, hehe.

    a ja marzę właśnie żeby nie brać nigdy ślubu, tylko mieć chłopaka. to pokręcone, wiem..

    pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Teen pies na zfj , to twoj ? ;> śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny piesek ;D
    i piękne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ;)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przyznać, że też marzy mi się ślub. I mieć co dzień przy sobie ukochaną osobę. Do tego pragnę jeszcze macierzyństwa.- Dziwne to wszystko O.o
    Bardzo ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. forget-me.mylog.plpiątek, 29 lipca, 2011

    Ale... nieszczęśliwe miłości są twórcze:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo z tym ślubem zgadzam się z Tobą w 100% mam identycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja póki co singluję. z wyboru. nie wiem czy to dobrze czy źle.. ale zobaczę co mi los przyniesie ;) a nuż mi isę odmieni ;D

    pozdrawiam! :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. oo ja tez marzę o slubie, ale jeszcze nie teraz, hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. aa tam.. od czasu do czasu można xD

    każdy ma takie marzenia... chyba każdy.
    Twoja psiunia??

    OdpowiedzUsuń
  14. w zimie to ja 6 kaw potrafię wypić ^^" a herbatę dopiero uczę się pić na nowo ;) ale staram się omijać zwykłą i poszukuję jak najbardziej wyszukanych. winogron z wanilią jest pyszna i pięknie pachnie ;) fajne są pudełeczka z mieszanką z Tekane :)

    stary aparat? a możesz podać model? ja mam takie dwa. jeden nie potrzebuje żadnej baterii! :D uwielbiam fotografię <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak to na pewno musi być wspaniałe.. ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia :)
    A te moje były robione w Lewinie Kłodzkim, mojej wiosce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, jestem pewna, ze to od niej samej :).
    Chodzi Ci o tą którą zamieściłam? Ta co zamieściłam to Daj mi chwilę, a ta której mi link wysłałaś to jest Buenos Aires. Tu masz nowszą wersie, że tak to nazwę. http://www.youtube.com/watch?v=bNaxZqVn3QE .
    Czemu uważasz, że go nie wykorzystuje? ;.>

    OdpowiedzUsuń
  18. będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A co sądzi o tym utworze? http://www.youtube.com/watch?v=kQ8lGhE_6NQ

    OdpowiedzUsuń
  20. b.ładne zdjęcia !
    zapraszam do mnie http://rybciaxx.blogspot.com/ i zachęcam do głosowania w ankiecie !.;]
    ps.sorka że nie jestem jako rybciaxx popsułam coś.

    OdpowiedzUsuń
  21. :) ile ma? i jak ma na imię?

    oo.. no to fajnie. to już życze miłej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też marzę o ślubie:) białej sukni itd<3 dość często sobie to wszystko wyobrażam:) zdjęcia śliczne:) jeżeli lubisz przeglądać blogi o modzie zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wilczury, to wspaniałe psy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozumiem. ;) Ty jakiej muzyki słuchasz? ;.>

    OdpowiedzUsuń
  25. może niedługo znajdziesz tą wymarzoną osobę , tego Ci życzę :)
    czekam zatem na nowe zdjęcia :*
    piękny pies !

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziwne dlatego, że jestem jeszcze za młoda na macierzyństwo ^^
    Mam za to koleżankę, która ma 18 lat i już w tej chwili próbuje zajść w ciążę i mieć męża. Czemu? Bo uważa, że później będzie miała odchowane dziecko i będzie mogła jeszcze z mężem szaleć xD

    OdpowiedzUsuń
  27. piekny piesek :)
    zapraszam do mnie : www.daajaa.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń