niedziela, 19 czerwca 2011

To takie dziwne uczucie

kiedy od zawsze, odkąd tylko pamiętasz, coś tkwi w tobie, jest coś, co wraz z falą niezrozumienia niepowstrzymanie wypływa na powierzchnię, zmuszając cię do robienia i myślenia o rzeczach, na jakie nie wpadłby żaden normalny człowiek, o grzechu, na jaki w żaden sposób nie mogłeś zasłużyć. To dziwne, a jednocześnie jakie uświadamiające, że tak naprawdę im jest ze mną gorzej, tym jestem coraz bliżej celu, do którego dążę. Niszczące i budujące, zniewalające i zarazem dające wolność - w Tobie nawet sprzeczności mogą tworzyć spójną całość i nie istnieje nic bez sensu. Czyżby wreszcie zaczynało mi się udawać? Może faktycznie mam tą siłę, której nie miało wielu przede mną.


Koncert już za kilka dni, moje gardło trzyma się dzielnie wspomagane witaminami i gorącą herbatą.

15 komentarzy:

  1. u mnie rożnie bywa ;p ale ogólnie nie narzekam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ! ZAPRASZAM CIĘ NA KONKURS REGAL ROSE NA MOIM BLOGU! NAGRODĄ JEST ŚLICZNY PIERŚCIEŃ Z KRZYŻEM!
    http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/06/konkurs-regal-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dasz rade to idź na prywatne lekcje śpiewu najlepiej ;)

    na pewno. w końcu kroje się powtarzają po pewnym czasie tylko dodadzą coś i 'nowe'


    a co to za cel do którego dążysz?
    ja tam jestem pełna sprzeczności xD

    tylko nie pij wrzątku! trzymam kciuki za występ (:

    OdpowiedzUsuń
  4. no niby tak. ale mówię o prywatnych prywatnych xD

    a można wiedzieć jaki to problem? czy to jest ściśle tajne, lub sprawa prywatna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi takiej siły potrzeba ostatnio coraz częściej a nie mam pojęcia, jak mam ją znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mówię o narzucaniu tylko zasygnalizowaniu że się jest i że nie jest się obojętnym. myślę, że jakieś ogłoszenie/info/casting dałoby rade. jest mnóstwo dziewczyn uzdolnionych wokalnie chętnych by tez jakoś się realizować tylko którym brakuje mozliwosci. był jakis pocałunek czy cos?

    OdpowiedzUsuń
  7. tak w ogóle to pytanie: na tym pierwszym zdjęciu w pierwszej notce to nie Ty, co nie?

    OdpowiedzUsuń
  8. taak, pamiętam pamiętam.


    hmm albo załóż stronę waszego zespołu na facebooku chyba nic prostszego, rozsyłasz znajomym, żeby dawali like'i i śledzili a potem wrzucasz info, wcześniej szukając miejscówki gdzie miałoby sie t odbyc.

    OdpowiedzUsuń
  9. ah. no to powodzenia w dążeniu do celu kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki koncert?;>

    OdpowiedzUsuń
  11. no więc ćwiczcie kolejne i napiszcie, że dopiero rozpoczynacie i szukacie kogoś kto będzie jak wisienka na torcie by móc zacząć nagrania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Człowiek to dziwna istota, a jego psychika jest niezmiernie skomplikowana ;) Dopóki wszystko pozostaje w sferze myśli, nie ma się czym przejmować.

    /Diamond-bitch\

    OdpowiedzUsuń
  13. Żyjesz! <3

    Musze się pożegnać, bo wyjeżdża na studia.
    I kiedyś mi na nim zależało, a teraz już nie jestem tego pewna.
    Świeża sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem wiem, tak samo barwa głosu, czy np. skala, wysokość itd.
    pogadajcie i podejmijcie jakąś tecyzje;)

    OdpowiedzUsuń