czwartek, 23 czerwca 2011

Syr 3, 18-24

Nie ma sensu dłużej się zastanawiać. Wiem przecież, że i tak dokonają się bardzo wielkie rzeczy, bo wszystko, z czym przychodzisz, jest wielkie. To, co już mam, trzymam bardzo mocno i wiem, że nie ma takiej siły, która mogła by to wyrwać. A teraz czas po raz kolejny otworzyć się na NOWE, wspaniałe i wielkie, które Niebawem Nadejdzie, niezależnie od tego, jak bardzo jest niepewne i nieprzewidziane.

Dziś najważniejszy dzień w roku - to czas, kiedy Pan Bóg otwiera nad Lublinem Niebo, żebyśmy przez chwilę mogli być Jego gośćmi :) Alleluja!


18 komentarzy:

  1. zeby miec pasek w maturalnej musialabym meic z wszystkiego na bank 5 i z kilku przeiotow 6 wiec trudno nie lapac kilku srok za ogon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooj tam, prawo jazdy jest super :D Świetnie się jeździ, ja bardzo lubię i chciałabym w przyszłości robić to bardzo dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, myślę, że powinnaś z nim porozmawiać. to najlepsze wyjście :) choć nie najłatwiejsze.

    nie ma ciężkich przypadków ;) są ludzie, którym się nie chce spróbować a naprawdę warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnei niestety nic się nie dzieje po 22 ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. no ale jest szansa dla Was to działaj. nie koniecznie on musi pierwszy przecież..

    a no wybiera się 10 blogów przypadkowo, w kolejności, najfajniejszych itp.. dajesz zdjęcie zabawy i akurat w tej to odpowiadasz na pytania. w tej drugiej pokazujesz gdzie mieszkają Twoje kosmetyki xD

    haha. spróbuj iść na prawko. np do trzech razy sztuka. może będziesz mieć szczęście ;) trzymam kciuki za Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ;>
    zapraszam do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna torebka! ;)
    Dziękuje bardzo i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz!
    Dodałam do obserwowanych i liczę na to samo!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No dokładnie, też tak zawsze mówię o morzu ;p
    A prawko? No eeeeej, wszystko jest dla ludzi i trzeba spróbować ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. do gimnazjum mialam pasek bez problemu, cale gimnazjum tez, od liceum mi nie idzie.
    zeyb meic pasek musialabym miec same 5 i jeszcze kilka szóstek. bo przechodza te przedmioty co odpadly czyli w moim przypadku jedna 5, jedna 3 i reszta kilka czwórek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, no jak uważasz :d Ja o tym marzę już od x dni i chciałabym, żeby wszystko poszło okej ;p No to miłych wakacji, tak w ogóle :D Ja się udaję na festiwal, który organizujemy z ludźmi w mojej wsi. Będzie odjazd :D Pewnie później o tym napiszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. więc trzymaj mocno to co masz i nie oddaj nikomu ;)
    jak się czujesz w wakacyjnej atmosferze?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie !
    zapraszam do mnie, do wygrania DWIE DOWOLNIE WYBRANE RZECZY Z MUSKATO

    OdpowiedzUsuń
  14. oooł.. no to nie za dobrze. hm.. pomyślmy.. a masz jakąkolwiek możliwość kontaktu z nim? np wspólna paczka znajomych? brat czy siostra to Twój dobry kumpel/kumpela?

    haha. ja nie mam za to co pokazywać ;P

    to nie fair! masz iść i koniec. xD


    a używasz jakiejś odzywki by przywrócić im szybciej "normalność" ??

    OdpowiedzUsuń
  15. staram sie wlasnie wmawiac sobie taka autosugestie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A powiedz, z czego planujesz zdawać maturę i na jakie studia się wybierasz?
    Moje związki to były niewypały - zazwyczaj partnerzy okazali się nieodpowiedni. Właściwie jeszcze nigdy nie zaznałam prawdziwego szczęścia z żadnym chłopakiem.
    Nie musisz pytać prosto z mostu :) Wystarczy zwykła rozmowa - z takiej też można wiele wywnioskować. Bo zakładam, że się kumplujecie?

    Śliczna jest ta sesja! Powiedz, zajmujesz się modelingiem?
    Życie bez ryzyka nie ma smaku ;)

    /Diamond Bitch\

    OdpowiedzUsuń
  17. pomalowałam najpierw paznokcie na czarno, potem turkusowym pękającym lakierkiem, a na koniec bezbarwnym dla trwałości paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń